1.21.2010

dejt

vi skulle egentligen träffas på lördagen men började höras redan på onsdagen
på torsdagen var det nyår och i fyllan och villan kändes det som en bra idé att mötas upp någonstans, men ett belastat telefonnät och fullbokade taxibilar ville något annat så

under fredagen när jag ligger i ett mörkt rum med bakiskepsen tight greppad om pannbandet hörs vi av istället och skickar sms till varandra. det är trevligt liksom.

klockan nio känner jag mig som en människa igen och vi kommer överens om att vi ska ha en liten preview av dejten på lördag. bara en öl i all enkelhet och snacka lite och sen ingenting mer med det.

fast sen så träffas vi och det första jag tänker är att han är ganska kort och kanske egentligen är lite tunnhårig men ändå jättetrevlig och det trevliga blir mer och mer till något som jag faktiskt gillar och sen helt plötsligt

så har en förhandstitt dragits ut till två dygn och jag vet ju en del saker men mest att han är väldigt intressant och att han kysser bra.

2 kommentarer:

Ella sa...

hahaha!

Hur bra är det att vara du just nu?? :D

It's all gonna be fine sa...

Hur gååååreee? (nyfiken)