1.21.2010

the return

jag vet att jag försvann,
vet inte riktigt vad som hände med allt.

det var nytt jobb och nya kliv och hit och dit. orkade helt enkelt inte.

julen kom och gick och någonstans mellan dagarna så skämtade jag och M om att vafan vi kan väl registrera oss på någon sån där dejtingsajt vi har ju ändå ingenting att förlora

och vi gjorde det,

skrattade lite och tänkte att nu kör vi

och jag fick ett mejl
och skrev ett mejl
och fick ett nummer
och skickade ett sms

och sen helt plötsligt skulle vi gå på dejt,

så då gjorde vi det.

3 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Jag har vatt på en datingsiet 10 min i mitt liv, inte min geje, e det inte bortkastad tid ? Blev ni kära då?

Ella sa...

kom igeeeeeen!

Tillsammans-bloggen sa...

och sen levde ni lyckliga i alla era dar...