10.31.2012

HEJ.

Så helt plötsligt började jag leva livet.

Och jag levde livet och dejtade den där killen nivet som jag skrev om. Ända tills det visade sig att han var ett riktigt praktsvin. Som absolut inte ville vara med mig. Fastän jag ville vara med honom.

Sen åkte han till Frankrike för att knulla fransyskor och jag

jag var hemma

ledsen först

men sen liksom. insåg. att jag ville ju inte ha honom. ALLS.

Så när han kom tillbaka och ville fika och satt på andra sidan av ett fikabord och hasplade fram ett
vad fin du är

så skrattade jag inombords, tittade kallt på honom och sa:

Tack ska du ha. 

Sen blev det sommar och jag jobbade på kollo och det var helt fantastiskt.
Sen blev det höst och jag bytte avdelning på jobbet mitt och det var fantastiskt men så stressigt och helt plötsligt hade jag sökt en utbildning i en annan stad och sen kommit in

sa upp mig från jobbet
packade ned alla mina saker i en låda

men vänta nu

lite innan det

lite innan jag packade alla saker i en låda
lite innan jag visste om att jag kom in på utbildningen i en annan stad

så var jag ju på en fest
och träffade någon som ville ha mig

.

jag vill blogga igen. även om jag är lite ringrostig. jag har läst runt lite på er som jag läste förut och

hjälp
två år liksom

några har fått barn!
så himla fantastiskt

några kan jag inte ens komma åt att läsa
men jag tror att jag är här nu.

HEJ.

1 kommentar:

. sa...

Äh men DRA PÅ TRISSER vad glad jag blir nu!! HEEEJ!

/http://itsallgonnabefine.wordpress.com