7.21.2009

nattmacka

det är skitstökigt på mitt rum men jag är för trött hela tiden för att kunna ta tag i det. orkar inte. och eftersom jag inte har några direkta problem med att leva värsta stöket så ligger sakerna kvar där dom ligger.

funderade på det tidigare idag, att vissa människor måste leva i rent och fint och lukta tvättsåpa, medan jag låter gamla glas stå lite överallt, kläder på golvet, alla möjliga saker i min säng (sängen är min borg. jag gör allt här: kollar film, läser, bloggar, sorterar kläder, äter, knullar. här ligger min mobil på laddning bredvid mina glasögon och lite olika ouppackade väskor hänger och slänger nere vid fotändan). hur som.

hade en bra dejt med A där vi styrde upp olika saker i hennes karriär, och genom det tände liv i min egen. älskar när man kan jobba på mindre projekt med sina vänner. apropå jobb fick jag precis reda på att jag får mer och mer ansvar på ett av mina extrajobb. helt underbart. klarar mig nog ända till september.

sen efter det är det nya jaktmarker som väntar.

men just nu är jag i något skönt flow, allting ordnar sig. med läga, med jobb, med köpenhamn, med vänner, med allt.

man skulle väl med andra ord kunna säga att jag...

mår bra?

(vill ändå inte riktigt säga det, känns som att jag jinxar det då.)

Inga kommentarer: