6.19.2009

tillbakakaka

och!

i onsdags, när jag och A satt och delade på en flaska rosé efter jobbet så berättade hon att american boy hade frågat efter mig!

Han.

Som inte svarade på mejlet.

Frågade om mig. Om hur jag mår.

Och A säger att
han kan inte kommunicera. Det har varit hans problem från första början. Jag menar; där kommer du. Världens bästa och snyggaste tjej och är hur grym som helst. Ni kommer jättebra överens och ligger innan du åker tillbaka till en annan kontinent. Klart att han inte vet hur han ska bete sig.

Det känns skönt att veta. För även om jag innan kan ha sagt att han är dum i huvudet som inte svarat så har det funnits något inuti mig som tvekat och tänkt elaka saker om hur jag betedde mig. Var jag konstig? Gjorde jag något fel? Hade jag fått för mig saker som bara inte fanns där?

det kan jag släppa nu. på riktigt.

och det känns helt jävla underbart.

vi får väl se vad som händer när jag hälsar på nästa gång helt enkelt.

Inga kommentarer: