6.25.2009

saker jag inte vet i vanlig ordning

Och jag vet inte riktigt vad det är jag ska skriva om X som precis lämnade lägenheten,
eller vad jag ska skriva om en midsommar med väldigt mycket alkohol, ännu mera skratt och sex i någons trädgård.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om vad för slags deal vi har när jag inte vet vilken slags deal vi har.

Allt är lite konstigt just nu. Men jag mår bra. Jag kanske på något sätt har en KK nu. Eller? Vill inte kalla det för det ordet. Har alltid tyckt att det är så töntigt. Men vad är vi då? Friends with benefits?

Jag vet inte riktigt.

Jag vet att han åker iväg på en sommarresa i någon vecka eller två och jag tänker att det är bra. Så jag kan få lite distans. Eller något.

Alltså. Det känns lite för enkelt. Det känns som att det här är lugnet före stormen, att det går inte såhär lätt, problemfritt när det gäller gamla ex som ligger med varandra lite hur som haver.

Men det är så det känns.

Lätt.

Och lite konstigt.

Inga kommentarer: