4.01.2009

vårsol

Idag slog det mig vilket löjligt litet djur människan är. Löjligt och litet, men samtidigt fint. För vi älskar solen. Jag älskar solen. Jag älskar våren. Jag är så glad glad glad att jag får uppleva den svenska våren. För den är tamejtusan underbar.

Idag har jag suttit i skolan utomhus vid ett bord utan jacka och solat mig tillsammans med fina människor. Idag har jag vågat prata med en kille som fågelhjärtat faktiskt pickar lite för i smyg. Vet inte varför det är så, men det är så det är. Jag fastnar för vissa människor, och det har varken med utseende eller status att göra,

jag bara fastnar.

inte för att det kommer att bli något av något men man ska aldrig säga aldrig, haha

mitt i stressen så mår jag faktiskt ganska bra,
och på tisdag flyger jag till min bästa kompis i USA för att försöka väcka slampan inom mig, hon har legat och sovit ett tag nu och behöver komma fram; lagom till Sveriges sommarsol.

2 kommentarer:

Bella sa...

Ha en fantastisk tid i Amerikatt, det förtjänar du fina, fina människa! Jag älskar dig.

längelevejag sa...

älskar dig människa!