3.17.2009

nya facebook

alltså fyfan vad man ändå tvingas se i dessa teknikens dagar. det är inte okej, det är INTE okej!

nya facebook måste ju vara det vidrigaste som mankind någonsin har tänkt ut,

för vem vill se I REALTID precis ALLTING som sitt ex pysslar med på internet?

jag vill inte se att han har det skitkul därnere med "homies" och "bitches"

jag
vill
inte
veta

så varför måste du visa det för mig internet?
i thought we were friends?

nu helt plötsligt har min hjärna gått igång på vad han gör, vem han umgås med, hur han mår, vilka unga söta 18-åriga brudar han hånglar med den här gången,

det är inte rättvist

det är inte rättvist att han tvingar mig nära precis innan han åker härifrån, det är inte rättvist.

det är fan snudd på tortyr

4 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

va? tyckte man såg mer tidigare. du kan ställa in vilka "vänner" du vill se mer eller mindre om. Kram

brinna eller försvinna sa...

Fy fan för facebook!
Fröken Framtid- berätta berätta hur man ställer in för jag vill inte veta!

Kram på er båda!

längelevejag sa...

ja! hur gör man!?! ijoförsig skadan redan skedd but still!

It's all gonna be fine sa...

Tryck på krysset som finns/visar sig i feeden som tillhör den personen. Annars - ta bort som vän. Jag fixar inte att spana på exen, så jag tar helt enkelt bort dem. (enkelt, yeah right, men ni fattar)