3.16.2009

att få kläm på måndagar

det ligger något väldigt hårt och jobbigt över måndagar. vilket ju känns lite tråkigt; jag vill gärna leva efter devisen att alla dagar är bra dagar (det är en jävligt svårt motto att försöka leva efter), men jag får liksom inte riktigt kläm på det här med måndagar,

det betyder ju förstås inte att jag inte försöker; skam den som ger sig. Nu ska jag plocka ut alla kassar med utrensade kläder, byta sängkläder och testa hemmayoga.

imorgon ska jag försöka se hur jag löser problematiken med att skrapa ihop 6000 kr till maj månad, ideér någon?

2 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

sälj utrensade kläder och onödigt skit på vinden/i källaren och spara en tjuga om dagen i en burk. kanske inte blir sex lax, men en bit på vägen. :)

längelevejag sa...

underbart! tack för tipset!