2.12.2009

mitt rum är min frizon

ligger i min säng och lyssnar på blandskivan som jag dedikerade till februari. Telefonen ringer upprepade gånger och jag.orkar.inte

det är X som ringer igen

och igen

och

igen

jag vet inte vad han vill,

scratch that

jag vet vad han vill

han vill mig

han vill mig för jag är det enda bra i hans liv just nu
han vill mig som sista utväg
han saknar mig
han vill vill vill

och jag vill verkligen inte höra hans röst just nu, inte nu jag är för svag

jag är för svag för att hålla emot just nu, för att inte falla in i gamla mönster som jag egentligen inte vill ramla in i

mitt hjärta orkar inte det

2 kommentarer:

inte nu kanske sen sa...

aj.
undrar om det är där jag är nu, eller snart. jag vill prata men borde inte,aj aj.

längelevejag sa...

aargh det är så farligt när man inte har en aning om vad man pysslar med!