2.14.2009

jag är lite full

det känns kul
men med det tänker jag också ursäkta eventuella stavfel

jag premiärar fylleblogg i länge leve livet

känns bra.

idag har jag träffat K,

ni vet

kompisen som jag har känt så länge och som jag under hela hösten hade något ingenting något med och hur vi till sist låg med varandra och hur jag var ledsen men att det sen löste sig och nu har han en flickvän som fortfarande går på gymnasiet

hursomhelst

idag var vi och drack öl tillsammans med två andra av mina kompisar

och jag känner absolut inget mer än vänskap för killen just nu

kanske lite med betoning på just nu

för hurru du

tror du inte att jag känner lite smyg-blickar här och var?

dumma dumma K

håll dig till den där tjejen som du gillar nu. som du valde. inte för att det fanns något alternativ, but still. håll dig till henne. var inte nån nervös liten kille som blir stressad över att jag har så många killkompisar som vill skratta med mig, och prata med mig och som vill le mot mig krama mig.

du är inte unik vännen,

även fast du är min bästis.

så,

imorgon ska jag gå på asienfest tillsammans med min andra nybästis. det kommer blir kul (hoppas jag) jag kommer att vara full och glad och vacker (hoppas jag)

på vägen hem köpte jag en chipspåse,

och tillsammans med den ska jag youtuba lite heta män som jag, om jag fick välja, mer än gärna skulle ha heta encounters one on one med. jag ska helt enkelt sextuba lite.

Inga kommentarer: