10.24.2009

allt ordnar sig

man blir lite knäpp av att vara inne i så många dagar som jag varit nu

eller man och man, nu gör jag det igen. jag blir lite knäpp.

knäppare än vad jag redan är menar jag.

jag funderar mycket när jag ligger inomhus, under mitt täcke.

jag tänker på framtiden och pendlar mellan panikångest och kolugn för jag vet inte alls i ena sekunden och sen vet jag precis. vet. vet inte.

jag har ändrat framtidsplan så många gånger nu att jag knappt själv vet vad jag håller på med. Även fast det känns bra. det har gått från att plugga på folkhögskola till språk till att flytta utomlands och plugga språk till att plugga utomlands och plugga film till att ta en högskoleexamen till att jobba till att resa till allt möjligt.

jag vet nog inte riktigt vad jag håller på med. det är sant.

men

jag har ändå en inneboende tro på att allt kommer att lösa sig

i slutändan

även om det kanske inte blir som jag har tänkt mig,
det kanske blir något helt annat.

men det kan bli bra det med.

allt ordnar sig.

Inga kommentarer: