9.16.2009

att ta igen tre veckor i textform

vet inte riktigt hur jag ska kunna summera den senaste tiden.

jag har jobbat, jättemycket och nästan tills mina ögon trängde ur sina hålor. Mer ansvar och mer jobb och klättrar upp på stegen, men utan måtta. för mycket jobb gör mig inte glad. det har inte funnits någon tid till mig, eller till mitt skrivande, eller till något annat utlopp för den delen.

tiden brände rakt in i september, min favoritmånad. med alla höst löv och vackra färger. jag är glad att det fortfarande finns tid kvar i den här månaden för mig att avnjuta. känner mig inte färdig med september, inte på långa vägar.

slutade röka. och har faktiskt bara rökt en gång på fyllan, delade en cigg med M och tyckte till och med att det var äckligt! WOHO!

började snusa. Vilket något förtar stoltheten att ha slutat röka, men ska gradvis trappa ned det också.

...

accepterat att jag är dissad av snyggingen. vilket känns okej, eftersom jag vet hur bra jag är och vad han går miste om. Att jag sen inte hunnit "flytta in" hjälper också,

men det har fått mig att inse att jag faktiskt saknar någon. Första gången på ett år ungefär som jag inte känner att

HURRA!
singel är bäst ingen protest

det är ingen överhängade känsla, men den finns där. någonstans inombords.

...


gjorde bort mig senaste gången jag var ute
(fast det inte var mitt fel)
genom att stöta väldigt mycket på en kille som hade flickvän
(vilket jag såklart inte visste om när jag stötte)

sånt som händer tänker jag då.

...

morfar har gått bort.
vet inte riktigt hur det känns, men försöker att ta det lite pö om pö. släppa ut trycket över bröstet någon gång ibland.

...

imorgon ska jag på middag med en massa fina personer. vi ska laga mat och kanske dricka lite vin och det ska bli så mysigt så mysigt.

puss på er.

Inga kommentarer: