7.06.2009

nya resplaner

idag är det måndag och jag åker med A till vatten och grillning och den där sommaridyllen nivet. med saft och sugrör och man spelar boll lite överallt. vi packar springskorna så vi kan gå på hurtispromenad.

på onsdag kommer vi tillbaka till stockholm och äter en avslutande romantisk middag efter som jag har ett gift cerificate och sen på

torsdag så blir det först malmö

och sedan köpenhamn(!) med M. Äntligen lite resa. Äntligen lite rörelse på den här kroppen. Jag tänker att rörelsen utifrån kan påverka rörelsen inifrån. det ena påverkar det andra osv.

på nätterna när jag inte kan sova och stissar mig vaken till 5-6 snåret brukar jag fantisera ihop historier om en av tre killar. inatt var det american boy som sprang runt i romantiska drömscenerier och så funderade jag länge och hårt på vad jag skulle säga till honom om vi ses igen.

eller kanske snarare när vi ses igen.

jag ska ju faktiskt hälsa på A i höst igen.

it's bound to happen typ.

Inga kommentarer: