7.15.2009

jag skulle kunna bli galen för mindre

huvudet snurrar, halsen igenkorkad och jag snurrar runt mellan samma tre fyra fem olika hemsidor hela tiden för att se om något nytt har hänt,

mejlen
aftonbladet
youtube
bloggfeeden
seriesidan

och sen runt om igen.

håller mig borta från själva facebook.
tänker att om köpenhamn väljer att svara på mitt facebookmejl som jag skickade inatt

(herregud. javisst. jag gjorde det verkligen. jag kan ju inte vara riktigt klok i huvudet. kommer inte ens ihåg vad jag skrev. (lögn såklart. kommer ihåg precis varenda pinsam mening) men. jag var iallafall nykter när jag skrev det. jaja, hursomhelst.)

så vore det ju jävligt bra. men med tanke på mina tidigare erfarenheter av kontaktsökning med gamla ragg har gått så...

jag vet inte.

är så sjukt jävla uttråkad.

Inga kommentarer: