7.02.2009

det går bra nu kompis

och helt plötsligt kommer gamla vänner tillbaka in i livet, och dagarna bara fylls av saker att göra. jag som glömde bort att jag hade vänner, man blir lite förvånad.

pengarna rinner bort i samma takt som dagarna men nu har jag iallafall jobbat två helger i rad och på måndag åker jag ut till skärgården och ska springa runt på ängarna och bada och ha diksmedelsreklamsliv.

fick fett med förtroende från min chef som har kontrakterat mig på tre större jobb i höst vilket känns underbart. roligt. utmanande. lite läskigt.

skriver på pjäsen också. och träffade på en ur gruppen igår. försöker skriva fast det låser sig emellanåt. jag inbillar mig ändå att det är bra för mig. att jag ska slutföra och sen får vi se.

har äntligen hittat en lägenhet(!) som jag har råd med, om allt går som det ska så är det inflyttning 1 augusti.

börjar såklart noja ur lite nu. eftersom allting går så bra. är inte van vid känslan, vet inte riktigt hur man hanterar att allt flyter på. känner lite panik över att det ska hända något hemskt, något ska falla sönder, något ska skita sig osv. försöker hålla paniken på låg nivå och bara njuta, men den finns ändå lite där. innerst inne. skadeskjuten som man är.

jobbar på att bli mindre dark and twisted.

men nu;

ut i solen.

Inga kommentarer: