5.30.2009

innan promenaden

var ute och dansade till underbaraste musiken igår med K,

om ni gamla minns K?

hursom.

skittrevligt

som i gamla tider, fast ändå inte gamla tider.

nya tider, på gammalt sätt.

har inte lyckats ta mig utanför dörren ännu även fast solen skiner och världen ligger framför mina fötter. jag tror att mitt i allting så. känner jag mig lite ensam.

kan vara den kemiska ångesten som kickar in,

men

...

det blev sommar helt plötsligt någon gång under den här veckan när jag var som mest upptagen med jobb och skola och ansökningar och vänner och möten och jobba natt

någonstans där blev det sommar

vet inte riktigt hur jag ställer mig till det

jag har alltid en föreställning om hur sommaren ska bli,
att det ska vara grillning och öl
parkteater och nattpromenader

så även denna sommar,

men

vet inte

vad som händer riktigt

och värst av allt

börjar saknar X

Inga kommentarer: