4.24.2009

where does the good go

två saker slog mig idag när jag satt och pratade med en av mina människor, det första var att man faktiskt inte ska ångra något. Det visste jag ju egentligen innan att man inte ska, men jag tror jag glömde bort det lite mitt i all nervös längtansdimma.

Men man ska såklart aldrig ångra möten som gett en någonting, även om det gör ont efteråt. det är alltid bättre att leva, än att inte göra det.

nummer två som kom krypande under samtalet var att bara för att vi existerar på olika sidor av jorden så betyder ju inte det att allting är slut, att det inte finns någon chans till kontakt. hallå internet.

...



efter att jag skiljdes från B promenerade jag i solen upp för en backe, med nyinköpta cigaretter. Satte mig på en bänk och började skissa på hur ett första mejl skulle kunna se ut,

frågan är bara om jag vågar skicka det

4 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Klart du vågar skicka det! Mail är ju det safeaste som finns! heja heja

Tillsammans-bloggen sa...

Vad sa vi om det där med ångra och hej och hå. LEV för fullt! Maila!

brinna eller försvinna sa...

Maila för fanken :)

längelevejag sa...

åh vad ni är underbara!

fröken framtid: du har så jävla rätt (såklart)!