4.05.2009

på håret

i ungefär en och en halv månad har jag gått runt och sparat könshåret. och benhåret. och armhåret. inte på grund av något speciellt skäl, mest för att det har varit kallt ute och hår värmer. kärringarna på friskis har stirrat lite när jag har haft korta träningsbyxor och linne där djungelhåret har stuckit fram. själv har jag mest skrattat i mjugg och koncentrerat mig på att ta i av bara helvete.

men så nu, inför resan så tänkte jag; vafan. nu åker det.

renrakad och klar helt enkelt.

redo för nya äventyr.

2 kommentarer:

inte nu kanske sen sa...

jag har inte rakat benen sen typ.. i somras. och under armarna rakar jag kanske en gång i månaden. varför är det alltid tjejerna som stirrar? blir jättetrött på det

längelevejag sa...

ja, nej som sagt jag är inte heller någon aktiv rakare direkt. kör mest när andan faller på. alltså det är ju skitkonstigt att det är så? vafan inte ens systerskap i behåring liksom?