2.02.2009

a family of trees

Det gick inte bra att sova igår. Svårt att avgöra om det var bakfyllan, träningsvärken eller tankeparaden i huvudet som ställde till det- antagligen en blandning av alla tre. Det liksom kliade i huvudet av alla tänker som vred fram och tillbaka och

arghhh

X ringde

jag svarade inte

fick dåligt samvete

arghhh

jag vet inte riktigt hur den här veckan ska bli. Jag har pms och är extremt lättirriterad, ställde mig nästan upp i skolan idag och skrek åt en kille som satt och snackade under hela lektion. Nästan; jag tänkte alltså göra det, men vågade inte och tillbringade istället tid på att vända mig om och stirra onda ögat.

vet inte om det gick fram

jag känner mig inte nöjd just nu

det är måndag

och allt jag kan tänka på just nu,

är bakverk.

Inga kommentarer: