1.24.2009

illa illa illa

nej

nej nej nej nej

nej nej neeeeeeeeej

idag vaknar jag upp bredvid X och vill slå mig själv hårt hårt i skallen
hååååååååårt

inte för att jag ångrar att vi hade sex för MIN skull,
men för hans

för att jag ska vara "the bigger person" och för att jag vet att han mår dåligt och för att jag vet att jag SKA inte hålla på med honom nu

ska inte
får inte

det är oansvarigt av mig

på riktigt

dåligt dåligt dåligt

ååååh jag har så dåligt samvete just nu

men

jag är ju också bara människa. jag menar. det är ju X. Det är ju killen som jag var kär i så länge länge länge. Som är annorlunda från mig på så många sätt. Som inte tänker som jag. Som inte är intresserad av samma saker som jag. Men som alltid får mig att skratta. Och som har glittriga ögon som alltid alltid är snälla. Och som alltid har tröstat mig. Som alltid har plockat upp mina bitar när jag fallit sönder. Och som nu förstår på riktigt vad ångest innebär.

men det är ändå så
ååååh dumma mig

det är väldigt väldigt svårt att vara ansvarig för att han inte ska fara illa, och ta beslut åt honom eftersom han är inkapabel till att se vad som är bra för honom

och samtidigt

vara ansvarig för mig

jag är ju mer fucked up than ever

3 kommentarer:

brinna eller försvinna sa...

Döm inte dig själv för hårt fina, vi är inte mer än människor! Kram

Read me. Watch me. Be me. sa...

http://se.youtube.com/watch?v=B4O2QGJfOP0

Kram.

mysecretlife sa...

Håller med Brinna eller försvinna...döm dig inte för hårt vännen. Du gav honom säkert något värdefullt under 'natten' .
Ditt varma sällskap, din röst, din beröring

Kramarom