1.23.2009

i got a party to go to

om exakt 8 minuter går jag iväg och tränar

det är ledig dag idag

ingen skola

istället har jag varit och fikat med min mamma. min älskade mamma. just nu bästa mamman. vi får hoppas att det håller i sig ett tag till. det var jättetrevligt. bra. fint. vi hoppas att det håller i sig.

jag orkar inte dejting

verkar för komplicerat
eller?

killar som ungefär ska ställe en mot väggen;
det var ju trevligt ELLER HUR?
varför har DU INTE TID?
VAD är det för fel?

blaah

jag orkar inte med dig

lämna mig ifred

...

X ringer igår och pratar och pratar och jag vet inte om vad

han mår fortfarande jättedåligt

depressionsallvar och jag vet inte vad han vill egentligen

jag kan ge vänskap
men inte mer
inte nu
inte 2009
inte under mitt singelår, (singel år?)

...

det är fredag idag hurrni!
och ni vet väl vad det betyder?

jajamensan
på med finskorna
ikväll ska jag dricka adjö tillsammans med folk jag inte känner
och några jag känner
och känner jag mig själv rätt
vilket händer ibland
så kommer jag att ha kul
så det hoppas vi på

vad mer hoppas vi på?

haha

juste,

att kursläraren är där

oooh,
säg att han är där

Inga kommentarer: