8.28.2009

Upgrade U

igår gjorde jag ett sista försök med snyggot,

messa ungefär att jag är ledig imorrn kväll och vad sägs om att köra en favorit i repris

fick tillbaka att han jobbar tidigt lördag och att vi måste hitta en tid när några kan och stressa ned typ.

(vadå stressa ned? du kan stressa ned tönt.)

jag skrev ungefär att han jobbar för mycket och att han kan höra av sig när han har tid.

vilket kändes befriande. för nu ligger det inte i mina händer längre så nu kan jag bara släppa det totalt. jag gör mig inte bra som den drivande, väntande människan i sånt här.

men vem gör väl det å andra sidan. det skulle ju kännas optimalt att bara kunna välja och vraka mellan saker. fast, problemet ligger väl kanske lite i att det finns människor som är så jävla dåliga socialt och inte kan bete sig.

någon som överraskade däremot var köpenhamn som svarade på mitt mejl fortare än kvickt. han har fullt upp och har inte flyttat hit än, men det är på gång och när han kommer så var han minsann taggad på att ses.

vilket kändes bra.

jag måste säga ändå att jag har varit duktig den här sommaren, ur leva livet som singel synpunkt; jag har legat tre gånger och varit flörtig mot folk. Tagit för mig och försökt att leva livet. Jag känner att jag kommer framåt i det här, just nu iallafall.

lite stolt över mig.

2 kommentarer:

ina sa...

bra att du är stolt över dig själv, det har jag så svårt för!

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Bra där! Jag har slutit mig helt...