8.12.2009

blabber

ååh hatar hatar hatar att jag försover mig till ett viktigt jobbmöte eftersom jag har jobbat natt och kroppen ännu inte ställt om sig till vanlig tid. hatar hatar hatar att jag antagligen kommer att missa en fest jag vill gå på i helgen med som den där killen har som jag verkligen verkligen skulle vilja...
nivet.

men.

jag vill verkligen sluta gnälla så mycket. vill minska den delen av min personlighet. mowgli skickade något kedjemejl med en historia om stenar och kaffe och den tänker jag på nu. golfbollar var det visst. hursomhelst. det löser sig. jag har skjutit fram mötet tills om en timme. jag kan träffa killen jag vill träffa på något annat vänster. att ställa om sig till vanlig tid är en pain, men å andra sidan har jag ett slappt jobb som drar in pengar.

mindre gnäll.

läste också i en serie om ordets kraft och att om man hela tiden säger åt sig själv att allting är dåligt, saker är dåliga, allting suger. så kanske allting gör det också. sen menade serien på att om man istället sa bra saker och vände den negativa energin så skulle saker gå bättre.

vet inte riktigt om jag tror på det, men tänker samtidigt;

vafan det kan ju inte skada.

Inga kommentarer: