5.09.2009

i en annan del av stan

jag stretar vidare med mitt liv. försöker städa upp, dels i mitt rum, men även i livet. kolla över vänskapsrelationerna och se vilka som faktiskt betyder något. fadea ut dom som bara är "takers". må bra. jobba på att må bra. inte passivera mig själv.

X hänger sig fortfarande fast. han känner väl kanske att jag är påväg bort. var påväg bort. känslomässigt var jag nog påväg bort med american boy. mest hittills iallafall. och nu när det har fallit till golvet så,

vet inte.

inte lika mycket påväg bort längre.

halva jag vill att han ska komma hem från spanien och vill aldrig aldrig mer gå in på hans facebooksida och försöka utröna vilka gymnasiefräscha tjejer han har legat med (angst angst angst)

den andra delen av mig vill att han ska stanna kvar i spanien så att jag någon gång kan komma över honom. men det delen börjar väl antagligen inse att jag inte kommer att göra det förrän jag träffar någon ny.

argh

livet alltså.

Inga kommentarer: