5.22.2009

fake it 'til you make it

jag vet att det inte går att applicera på allting. men just nu så tror jag ändå att det kan ligga en sanning i det. att låtsas till man känner det.

för jag har prövat så mycket annat

att gräva ned mig att stressa ur mig att ockupera tankarna med andra saker så man inte riktigt vet att man är ledsen att dricka alkohol att inte dricka alkohol

jag vet inte riktigt var den här vårdeppen kom ifrån

helt plötsligt var den bara där

och nu är det liksom att jag loggar in på datingsiten för att få lite skön och enkel bekräftelse och det finns faktiskt en eller två som skulle kunna ta sig igenom mitt snäva nät av krav men mest är det kåta män från indien pakistan och turkiet som vill fria till mig. och det är ju iallafall underhållande om inget annat.

så ikväll.

tänker jag ta en dusch
smörja in kroppen med väldoftande mjukgörande lotion,
sätta i ögonen och träffa M (bästis)
sen vill jag sitta i vänners lag och försöka skratta och om det inte går så tänker jag låtsas att jag är glad tills jag blir det.

jag vill gå på debban medis för det är gratis innan 22 och
hitta en man med mjuka ögon och sen vill jag

...

vi får se
men det är iallafall en början

2 kommentarer:

Suntui sa...

Fake it ´til u make it. Du satte precis ord på det jag sysslar med inför kommande bröllop som jag ska bevista efter en slirig väg av möhippor, brudpepp och klänningskrav. Det är inte lätt men jag hoppas att du lyckas.

It's all gonna be fine sa...

Det är värt ett försök. Peppen på att du orkar ut! (Våren är alltid asdeppig för mig. Så jag förstår dig.) Kram!