4.26.2009

mina fem hunkar

för att inte tänka på att jag väntar så ger jag er istället min topp fem lista av hunks jag inte skulle banga på;

(vi börjar såklart från botten för spänningens skull)

5. Matsumoto Jun
















Visst; det här fotot gör honom inte rättvisa. Men alltså. Jag flyttade nästan till Japan för att kunna träffa killar som denna. Så. Het.

4. Ian Sommerhalder
















Vissa skulle säga att dom fick upp ett öga för killen när han var med i Lost, men jag var lost lååångt innan det (very snitsig ordskämt). Jag fastnade för honom när han var med i den sjukt präktiga serien "Young Americans" och hade en sjukt het romans med Shane från "L Word". Loved it.

3. Joaqiun Phoenix
















Han är ju bara så fruktansvärt vacker. Han verkar ha gått lite bananas den sista tiden men i have faith.

2. Ed Westwick
















men ja liksom. kommentarer känns överflödiga.

1. James Franco
















det började med "Freaks and Geeks" och fortsatte med ungefär ALLTING annat. Så. Sjukt. Snygg. GIV MIG IDAG!

Inga kommentarer: