3.06.2009

summan av kardemumman

Eftersom jag har varit sjuk och hemmaliggande de två senaste dagarna så har jag positionerat mig i soffan med ett täcke och kollat en del på tv. Och det här har jag kommit fram till efter X antal tittade timmar:

det som sänds är (för det mesta)

ren skit

vilket kanske inte kommer som en så stor chock för någon utom mig själv men, hur FAN kan svenska folket bänka sig fredagkvällar och kolla på den här skiten? Hur kan så många människor sätta sig framför tv:n och titta på Let's Dance? Jag menar det programet måste vara den mest iq-befriade produktion som jag någonsin har tittat på?

allt ifrån programledarnas dåliga skämt till produktplaceringen (som är så vidrigt dåligt gjort att jag rodnar). VAFAN liksom.

jag tänkte ändå att det var ett helt okej program- tills jag såg det?
vettefan, men komigen tv4. Ni har alla medel för att göra bra tv;
varför blir det så dåligt?

zappade över till ettan och kollade på Skavlan
kändes som att byta dimension

nu blir det fredagsfilm;

på min dator!

Inga kommentarer: