1.28.2009

jaha. JAHA!

men åh

vilken tur att det finns människor som är så mycket smartare än mig emellanåt,
som veckat till exempel, som skriver om pirret

och när jag läser det så blir det lite som en blixt i huvudet,

haha

jag menar här har jag suttit under hela julen, hösten, månader, dagar och kollat tillbaka på mig och X och bara men vad sjutton var det jag föll för, bla bla bla bla och det har gått jättebra för jag har ju inte träffat honom alls överhuvudtaget

men så

när jag väl träffar honom

så finns det ju där

pirret

fan fan fan fan
ibland är jag en riktigt dum brud

säger att det är för HANS skull
men jag vet nog, innerst inne, att det är lika mycket för min skulle som vi inte ska ses på det sättet mer. Vet att det där pirret får mig att ramla tillbaka en del steg som jag var helt säker på att jag hade hoppat framåt

fan då

ingenting är ju som man tror att det är

1 kommentar:

stambyte sa...

Precis! Det är det där som är grejen, att man aldrig kan sätta fingret på pirret. Man kan aldrig förklara pirret. Det bara finns, eller så finns det inte.